Monday, January 14, 2013

Intre timp

Meanwhile in Laponia... sau cum erau gag-urile alea!?

Din vorb ain vorba cu o amica motorista ajung sa o intreb daca stie pe cineva disponibil cu la fel de putina tigla pe casa ca si  mine - respecitv, sa doreasca a iesi pe frigul asta cu motorul.

Imi indica o prietena a ei. Da.. pe FB, unealta iadului FB asta. Hmm, din ce am vazut eu acolo tipa se arata mai indrazneata decat majoritatea purtatoarelor de sani de pe planeta. Sporturi extreme si o determinare pe care destul de rar o intalnesti la femei cand vine vorba de sporturi nu foarte safe.

Initial cautma un partener de prosteala, dupa ce i-am vazut pozele, mintea ma a inceput sa radical schimbe macazul in alte directii.

Soldurile proeminente, fundul care facea o cuta fina la imbinarea cu piciorul, sanii desenati parca de mine insumi si un chip fermecator - change of plans.
Singura porblema din ecuatie: 20 de ani. Shit.

Rarisim am scazut bariera sub 26 de ani si asta din motive lesne de inteles, pentur mine cel putin. Din pacate nu m-am inselat si tot din pacate nu este una precoce asa cum eram eu la varsta aceea, care sa poti conversa si despre altceva decat hobby-uri si nimicuri zilnice. Nasol moment.

E frumoasa de pica.
Nu prea ma ce vorbi cu ea
E faina rau
Nu prea am ce vorbi cu ea
Mama, mama ce cuuuur
Nu prea am ce vorbi cu ea
Aaaaaargh, sanii aia,, dumnezoooooo'

si tot asa.. la mine in cap. bai ce fac?

Am iesit cu specimenul in cauza. Dupa cum ma alarmasera discutiile virtuale, nu prea ai ce vorbi afara de prostelile astea superficiale, fuck - trebe sa ajung sa i-o trag iniante sa temrin toate povestirile cu motoare.

La prima ieseala, o miros, pustoica vrea sa se tina batoasa, tine la niste aparente care pentur mine sunt vax albina, ba din contra, face mia mult rau decat sa creasca in ochii mei. Adica WTF, vrei sa ti-o tragi dar tii pe mironosita ca vai tu nu esti "d'aia" :))) - cum adica "d'aia"??? oamenii fac sex pt ca simt ca vor sa faca asta nu pt a fi sau a nu fi catalogati.

Groaznic. in sinea mea rad si ma amuz teribil cand o vad um se poarta. E bunaciune rau, inca rezist.
O sa fie distractiv.
A dormit de doua ori la mine, Are un limbaj al trupului foarte debusolant pentru un barbat fara experienta, dar deja ma distrez cu ea. Incearca sa fie teasing cu mine desi stie ca nu m-ar lasa sa o ating, incearca sa ma atinga cumva si sa se joace astfel incat sa ma starneasca pentur ca apoi s ama respinga, numai ca deja o intriga faptul ca nu ii raspund la jocul care pana acum mereu ii reusea. Panica! Eu ma distrez :)))).

O vad contrariata, o intreb daca e cev ain neregula, evident neaga si vorbeste despre alte treburi. Amuzament maxim.
Text de clasa 5-a:
-Cred ca imi esti dator cu ceva!

Ma uit la ea si gandesc 'vai fundul tau, esti mancata'.
-Ca sa iti fiu dator, tu ar fi trebuit ca in prealabil sa imi fi facut un serviciu!

Ramane blocata.

-Daca te referi la masaj, iti fac din placere, dar nu iti sunt dator, sau daca tu crezi ca frumusetea ta ma aduce in pragul datoriilor, te inseli fata draga! - intepator mesajul, dar tonul face ca totul sa nu para atat de rau, chiar sa zambeste.

Incep sa ii explorez trupul, sta pe burta, fundul in sus, tanga la purtator si niste muschi fesieri care imi ispitesc animalul in cel mai cumplit mod - ma controlez, alooo avem o varsta si am mai calarit bunaciuni pan aacum, hai domnule, relax. :)))

Ii dau de inteles ca este o femeie frumoasa, ii vorbesc astfel incat s ainteleaga faptul c anu este singura frumusete din lumea asta care mi-a ajuns intre degetele mainilor si ca am trecut de momentul la care stateam in unghii pentru o asemenea minune a naturii.

Ii devorez reactiile, este pe teren minat si nu se regaseste, parca o si vad dialogand cu ea insasi: "Cum? toti imi stau la picioare, doar eu sunt foarte bunaciune, frate, asta e nebun sau impotent!?"

Nu se intampla nimic d.p.d.v. sexual si iarasi ramane indignata ca nu incerc sa ii fac nimic pentur ca ea sa aibe satisfactia de a ma refuza :))), imi vine sa rad de fata cu ea, cu greu ma abtin. Este un soricel in acvariu, ma distrez.

Am sa o fut pana la urma cu varf si indesat, arata intr-un mare mare hal dracoaica, dar now.. is time for playing, iar de fu thai am eu alte destule surse incat sa-mi pot permite hormonal/testosteronic sa ma joc cu asta mica - si la porpriu si la figurat.

Va tin la curent. Trebe sa ii pun un nume pt blog si nu am inspiratie, help.

12 comments:

  1. Dragut articolul.
    Vezi ca vine Sf. Valentin, ai grija langa cine te prinde.
    Un an bun!

    ReplyDelete
  2. multumesc pentru comment :)
    Un an bun iti doresc si tie, cat despre sf valentin... pt mine est eo mizerie importata pt fabrica de bani a unora.

    avem dragobete daca intr adevar ne pasa de asemenea sarbatori.

    Plus de asta, genul asta de sarbatori le poti manifesta cand.. iubesti.. din pacate, departe de mine ceva asemanator anywhere soon.. sau ma rog paote cine stie..

    ReplyDelete
  3. For your inspiration: Harley? :D

    ReplyDelete
  4. ce harley fate? for fuck sake aia e motoreta de ghei si pusalai inchipuiti motoristi. terminati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmm, ghei? :D
      http://1.bp.blogspot.com/-RpEOjNH5AUE/TgXX1LSU81I/AAAAAAAAIzY/7uMRzrDbG5k/s1600/Best-top-desktop-harley-davidson-wallpapers-hd-harley-davidson-pictures-images-photos-5.jpg

      Delete
  5. multumesc, am sa ii spun Sonia daca va exista o continuitate cumva, Sonia mi se pare prea frumos sa il pierd in doar doua postinguri, iti multumesc Bianca

    ReplyDelete
  6. Stii pisicile acelea care se joaca cu un soricel, plimbandu-l dintr-o labuta in alta, tavalindu-l pana il ameteste? This is you, a cat! :)) Cool! :)) Astea mici trebuie sa se invete minte ca tupeul este potrivit la alta varsta si ca nu le stiu ele pe toate.
    A girl saying :))

    ReplyDelete
  7. Multumesc mult pentur comment, si ma bucur ca o fata spune asta.

    Eu respect femeile by default, nu le denigrez, nu le tarasc in mocirle, ma port frumos si ast apentur ca asa sunt eu n pentur ca est eun cod. this is how i feel.

    dar cand apare cate una care se crede miezul din fanta creznd ca daca este ea frumoasa poate face orice, atunci incepe distractia si pt mine.. pt ca o merita.

    Cel mia dragut e cum o fac. finutz. lovely..

    ReplyDelete
  8. funny, stupid & painfully true :-))

    ReplyDelete
  9. daca vrea prosteala, ii dau eu prosteala maxim :)))

    ReplyDelete
  10. Kathy( pentru ca seamana cu 'chiti' :)) )

    ReplyDelete